julietteslife

Direktlänk till inlägg 9 april 2012

Hejsan<3

Av Juliette Petersson - 9 april 2012 14:17

Hej! Nu har jag bestämt mig att jag ska nog sluta blogga här och bärja blogga på blogg.se elr någon annan sida! För man kan göra finare header där och så<3 Hehe^^ Och jag kmr börja göra en ny blogg när min iphone är fixad<3 Så jag kmr skriva här var min nya blogg heter<3 Jag kmr nog nt blogga mkt alls på denna bloggen så jag vet nt vrf jag gjorde en ny header och tog en ny bakgrund haha<3<3 Men idag har vi studie dag<3 SKÖNT! Men imorn är det tråkiga skolan som jag hatar!!!!! Men nu ska jag sluta blogga så hejdå<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Juliette Petersson - 4 april 2012 10:46

Hej, srry att jag nt bloggat på 2 dagar menn har nt orkat! det har hänt massa saker som jag nt vill ta upp! Men igår sovde jag över hos irnesa som bor jämte skogen<3 Det var skit kul<3 nu sitter jag här med henne och kolla på TV<3<3 Blogg...

Av Juliette Petersson - 2 april 2012 10:12

Förlåt för att jag glömde blogga igår och iförgår, men jag hann nt bara!:(( Men igår var jag med en kompis (Irnesa) Det var jätte roligt:D Och iförgår på lördagen så var det ju den superkula marknaden<3<3<3<3<3 Och efter marknaden så v...

Av Juliette Petersson - 29 mars 2012 21:10

Hejsan!<3 Srry för att jag glömde blogga igår men jag han ej:( Och min dag idag har börjat med nationella prov i matte:P Lite svårt! Och efter det hade vi svenska i skolan och sen håltimmar:D Och precis när vi skulle äta så ringde brandalarmet, ha...

Av Juliette Petersson - 27 mars 2012 21:29

Hejsan, nu ska jag snart sova så gonatt & hejdå för mej idag<3<3 Blogga mer imorn:D P.s Rebecka åkte ut från Top Model Svergie! Faan vad tråkigt, Alice skulle ju faan göra det:( ...

Av Juliette Petersson - 27 mars 2012 18:22


Halloj<3 Idag har det först varit skola som vanligt, nt så kul:P Men imorn blir det nog roligare för vi har slöjd som jag älskar<3 Just det, idag fick vi oxå glass av våran svvenska lärare (Malin) för vi hade jobbat bra med våra noveller vi all...

Presentation


Hejsan! Jag är en 12 årig tjej som heter Juliette men kallas för Jullan elr Julle, jag skapade denna bloggen för att blogga om min vardag och hela mitt liv

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favoritdjur?:D
 Hund
 Katt
 Häst
 Marsvin
 iller
 ödla
 fågel
 hamster

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Juliette


Ovido - Quiz & Flashcards